Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saken ble behandlet på en telefonsamtale med oppfølgende mail. Ikke noe mas frem og tilbake.
Så lang har jeg kun positive erfaringer - har vært i kontakt i forhold til små saker så langt, men dette er løst enkelt, raskt og effektivt.
Enkel og grei håndtering. Var usikker på om det ble noen erstatning, men ble anbefalt å prøve da skaden tapet var er innenfor dekning når en har forsikring.
Det er mange år jeg er medlem hos Fremtind forsikring og er fornøyd
Vurdering dårlig,pga reiseforsikring. Bør være 90 dager, lengre periode billigere. Dårlig på tannuhell.
Har ikke hatt noen problemer ifm. noen av mine skadesaker
Lettvint og god kundebehandling.Føler at du får god hjelp og raske svar.
Hyggelige og forståelsesfulle ansatte som yter god kundebehandling. Følte meg tatt på alvor og ble vist forståelse for at situasjonen var kjip. Fikk raskt hjelp.
Virker som om de gjør alt de kan for å ungå utbetalinger selv om du har en skade som utløser erstatning.
De svarte fort, hjalp meg med hva jeg hadde krav på. Rask saksbehandling.
Fremtind vente min irritasjon over å bli frastjålet en viktig gjenstand til noe positivt! Rask og effektiv behandling.
Forsikringsselskapet var svært behjelpelige etter bilskade med forslag om verksted og organisering av leiebil. Rask og ukomplisert behandling.
Så fort de ser en sjanse for unngå utbetaling griper de den. Har mye bedre erfaring med konkurrrende selskaper.
Rask og profesjonell kundebehandling når det oppstår skade.
Ett forsikring selskap som ikke er der for kunden kun seg selv og skal tømme lommeboka di. Å når du trenger dem stikker dem
Kjapt ekspedert, grei forklaring hvor varen befant seg, kjappe tilbakemeld, men dårlig utbetaling , tviler på at det hjalp og si..