Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Noen få timer etter at jeg hadde sendt inn skademelding, fikk jeg svar fra Fremtind. Jeg ble svært forundret over den raske responsen, fordi det var på kveldstid. Den følelsesmessige rystelsen jeg hadde vært gjennom på grunn av uhellet og skaden på bilen, føltes ikke lenger så dramatisk. Takk!
Kort tid etter innlevering av skademelding ble det behandlet. Oppgjøret innbetalt påfølgende arbeidsdag.
Arrogante kundebehandlere som gjør alt for at man ikke skal få noe igjen på forsikringen.Har vært nødt til å påklage deres avgjørelser og fått medhold flere ganger. Bruker utrolig lang tid på et oppgjør. Anbefales ikke.
Oppgjør kommer hurtig. Forsikring og egen andel må være lik for ektefelle. I dag er det forskjell på hvem som forsikring er tegnet på (kan ikke være 2 personer).
De andre tingene er at de reklamerer får og dekke f.eks lakk skader men ikke at man må ha full egen andel pr lille skade de flere mindre skader kun koster f.eks 2-3 tusen og fikse . Siste tingen er også at man må krangle får og få igjennom noen såm helst saker der de virker såm de prøver så hardt de kan og gjøre minst mulig får sine kunder også kunder som meg såm har topp kasko m full dekning osv.
Trist å oppleve et uhell med min bil, men når alt ble tatt tak i på en rask og profesjonell måte, ble det triste erstattet med glede🤗🤗😊
Synes dette er et bra forsikringsselskap Det er ikke er så fornøyd med er at jeg måtte ned i bonus da det kom en skade på min bil som blei på ført av en stig min samboer var uheldig med. Ellers er jeg veldig fornøyd og billig forsikring
Hyggelig bistand på telefon. Raskt oppgjør. Fremtind forsikring anbefales.
Lang behandlingstid. Lang tid før svar på epost. Og gjør alt for å kutte ned på utbetalingen.
Er veldig fornøyd med Fremtind forsikring, rask skadeoppgjør. Burde gi gode kunder rabatter, og ikke øke forsikringen hvert år.
Jeg er fornøyd med oppgjøret jeg har fått fra Fremtid forsikring. Hyggelig folk å snakke med. Lett å sende inn skade, tenker på eldre folk. De må ha det lett fattelig, det er det. Rask tilbakemelding når man har sendt inn en skade. Er fornøyd rett og slett
Har vært DNB kunde i mange år, både bank og forsikring. Alltid fått den hjelpen og servicen som skal til for å være en fornøyd kunde,
Veldig fornøyd med alt. Saksgangen og oppgjøret. Fremtind anbefales på det sterkeste
Hadde en sak i forbindelse med knust/ødelagt telefon. Kundebehandler var svært service innstilt og ordnet en god løsning til meg. Er ganske positiv overraska om hvor enkelt forsikrings skaden løste seg.
En kjempeflink takstmann.. raskt oppgjør, er kjempe fornøyd 😊
Greie og forståelige nettsider. Rask tilbakemelding og oppgjør.