Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har selv gode og middels gode erfaringer med Fremtind, slektninger har hatt dårligere erfaringer. Det er ikke noen grunn til å klage på dekninger osv (da bør man bytte avhengig av behov), men det er vanskeligere å forutsi hvordan man blir møtt av mennesket. Der har Framtind noen ganger vært gode, andre ganger mindre gode. Det handler om å bli møtt med forståelse og vennlighet, og ikke føle at man er til bry, eller at man opplever å bli nærmest avvist.
Knust mobil, fikk den repetert, ganske raskt, bra utført arbeid.
Svært rask behandling og effektiv behandling. Tre dager fra saken var meldt til alt var oppgjort.
Jeg har opplevd i de aller fleste saker som positivt. Det har vært saker som ikke har blitt behandlet like raskt, men alt i alt, fornøyd.
Meget enkelt å melde saken digitalt. Meget fornøyd med Fremtind Fordikring.
Meget kjapp behandlingstid. Enkel innmelding av skade, hurtig på tilbakemelding. Strålende!
Wrote out my report Sunday night, got a reply sometime between 8-9 AM the next day! I called back around 12 to confirm some details, which took 5-10 minutes. Then I got my case approved with money sent in 1-2 minutes. The money arrived early the next day. Overall the entire process took 1.1-1.3 business days. This company is just amazing!!! My only other insurance took weeks for my two claims.
Fornøyd med rask behandling og forståelse av saken min.
Grei veiledning i saken og et rask oppgjør gjør at dette var en positiv opplevelse, når vi var så uheldige å få tv og tv-boks ødelagt i tordenvær.
Gikk veldig fort og greit etter noen telefoner, men viktig å sette seg inn i forsikringene på forhånd og hva du har krav på. God kundebehandling og hyggelige folk jeg pratet med.
Tok ei uke fra jeg var uheldig, og til jeg hadde nytt kamera i hus. Imponerende kjapt.
Treg saksbehandling. Hyggelige telefonstemmer som var veldig positive, men uten at ting skjedde. Bør ha flere saksbehandlere.
Hatt bilen inne til rep etter skade, der eg var uheldig. Fikk time nesten på dagen, med kundeservice. Litt slark på info underveis i behandling av skade og sak, eller ganske nøgd med fremtind som forsikringsselskap!
God kundebehandling, raskt og god hjelp gjennom hele prosessen.
Kundekonsulentene i et forsikringsselskap bør være opplært til å være mer respektfulle når de tar imot skademeldinger fra kundene sine, enn hva dette selskapet leverer.
Raskt skadeoppgjør når uhellet er ute. Var uheldig å knuse brillene mine, sendte inn skademld og oppgjør for nye briller kom dagen etter.