Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra Kjapp og grei saksgang , flinke saksbehandlere
ingen problemer. eneste som jeg synes kunne vært bedre, er saksbehandlingstid, men det er vel tilfelle uansett hvor bra det blir. kompetent saksbehandler.
Fremtind ga oss svar på forsikringssaken ila ett døgn til og med midt i den verste Korona-tiden. Det var imponerende.
Jeg blir alltid møtt av positive saksbehandlere som virker å ha god kunnskap ..
Bra nok dette Er fornøyd i forhold til Sparebank 1
Anbefaler alltid fremtind (sparebank 1 ) til venner og bekjente .
Utrolig rask behandlingstid og utrolig hyggelige kundebehandlere. Jeg er overrasket over hvor fort og smertefri prosessen gikk.
Veldig fint å komme frem på telefon, og gi en muntelig forklaring
Meldte inn en sak i mai, det er nå august og har enda ikke hørt noe.
Bare godt å si, dette var rask behandling og ting gikk som smurt
Jeg er imponert over saksgangen med takstmann og skadeoppgjør,forventet at dette kunne ta noe tid men neida her gikk det unna ;-)
Har måttet bruke forsikringen på bil og hund. Rask avklaring og oppgjør, meget fornøyd 😊
God kundeservice å hurtig behandling. Anbefaler fremtind.
Jeg er veldig fornøyd med med kundebehandleren og forsikringsselslapet anbefaler det på det sterkeste
Seriøst, raske og serviceinnstilte. Rimelig forsikringer for studenter
En to-dagers overnatting i Sverige som ble avlyst på grunn av korona brukte Fremtind 4 måneder på å behandle. Jeg hørte ingen verdens ting fra Fremtid før de tok kontakt etter 4 mnd. Resultatet var at jeg bare fikk dekket 50% av tapet siden kjæresten min skulle være med. Hun må da kjøre denne saken gjennom sitt eget selskap for at jeg skal få tilbake resterende beløp på hele 1400,- kr.