Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Effektive, forståelsesfulle og følger godt og raskt opp
Har desverre måtte bruke forsikringen vår to ganger siste halvår. Bilskade og tap av personlig eiendel. Fremtind ordnet opp, som forventet, på en utmerket måte.
God service. Veldig hyggelige på telefon og rask tilbakemelding på mail.
Er storfornøyd med behandlingen fra Fremtind Forsikring,fra a til å. Ny bil og penger på konto raskt👍 Fortsett slik🙂
Jeg er meget fornøyd med rask responstid og behandling av skademelding. Kunne ikke vært mer fornøyd og hatt en bedre kundeopplevelse. Møtte en blid og imøtekommende kundebehandler, som forklarte meg hva jeg måtte gjøre for å melde inn skaden.
Jeg følte jeg fra første møte med takstmann ble behandlet svært dårlig. Han kom da med kommentarer som føltes veldig krenkende. Han spurte om diverse av verdi, og jeg nevnte bl.a at jeg pga kronisk kreftsykdom hadde parykker til ca 20.000. Fikk da som kommentar at "trenger du egentlig å bruke de parykkene? Jeg har en venninne som har hatt kreft og hun var mye finere uten", i tillegg fikk vi spørsmål om noen møbler var fra loppemarked (nei, det var de ikke selv om ikke alt var flunkende nytt). Enden på visa var at jeg og datteren min nærmest ikke fikk noe i erstatning, selv om brannvesenet sa på branndagen at "ingenting kunne brukes mer uansett hva forsikringsselskapet kom til å si" . Jeg trodde at jeg var trygg på å få en rettferdig erstatning ettersom jeg hadde "Norges beste forsikring" Alt stinket selv etter rens. Det var ikke blitt gjort noe som helst med elektronikk etc, selv om det var dekket med støv fra brannslukningen (og dermed naturlig nok også hadde dette støvet inne i elekronikken, noe jeg vil tro er brannfarlig og ihvertfall ville redusert elektronikkens levetid). Vi bodde nærmere et år på hotell etter storbrannen. Vi måtte selge leiligheten pga redsel for at tilsvarende brann ville oppstå igjen. Vi fikk beskjed om at innboet som stod på lageret etter brannen måtte hentes og kjøres bort av oss selv, dersom det ikke skulle leveres til brannadressen. Så jeg måtte samle sammen noen venner som bar, losset og kjørte innboet mitt til søplefyllinga. Før dette fikk jeg på toppen av alt beskjed om at jeg måtte betale leie til lageret som innboet sto på, selv under klagesaksbehandling og helt til innboet var fjernet. Lageret var heldigvis litt forståelsesfulle og lot meg slippe. Jeg ble ruinert etter en brann som ikke var min skyld. LO favørs innboforsikring gjennom Fremtind anbefales dermed IKKE! For ordens skyld var dette første gang på 30 år med samme forsikring at jeg brukte den, så jeg har vært en god og lojal kunde.
Svært hyggelig rådgivere som yte god service . Behagelig og god informasjon. Eg har gitt 2 stjerner for skadeoppgjør, men det har med at min arbeidsgiver har gått inn på og valgt ein for dårleg avtale.
oppfølging og gjenomføring var veldig bra . Ha en fin dag
Fremtind er et selskap som leverer, ser ikke noen ulemper, bare fordeler, .👌😊
Vi har hatt to tilfeller tidligere hvor vi har bedt om hjelp,fikk ikke en eneste krone.Nå når covid 19 kom, var vi nødt til å avbestille to reiser igjen.Den første avbestilling ble gjort ganske tidlig, ventet i to og en halv måned før jeg på ny tok kontakt.Fikk ikke noe penger igjen.Den andre reisen fikk jeg beskjed med en gang jeg sendte inn at de ikke dekker.Da måtte jeg ha skriftlig fra UDI om at det var restriksjoner, flyselskap og hotell på at de ikke dekket det.Ærlig talt,nå må det være nok.Nå bytter både min mann og jeg etter å ha betalt dobbel reiseforsikring i 25 år. Å ja jeg vet vi skulle sagt opp for lengst, å dette her fikk begeret til å renne over.
Ikke regn med at du får hjelp, du kan få avslag etter ei tid, selv om du trodde alt var ok
Håpløs lang behandlings tid hos saksbehandler i "skadeoppgjør" hvor reiseforsikring er benyttet.
Rask og grei behandling av dyktige og hyggelige saksbehandlere
Fått veldig god hjelp over telefon om hva som bør gjøres.
Veldig fornøyd med måten jeg ble behandlet på og utrolig kjapp behandlingstid.
Som kunde har jeg alltid blitt møtt med vennlighet og hjelpsomhet.