Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har desverre måtte bruke forsikringen vår to ganger siste halvår. Bilskade og tap av personlig eiendel. Fremtind ordnet opp, som forventet, på en utmerket måte.
God service. Veldig hyggelige på telefon og rask tilbakemelding på mail.
Er storfornøyd med behandlingen fra Fremtind Forsikring,fra a til å. Ny bil og penger på konto raskt👍 Fortsett slik🙂
Jeg er meget fornøyd med rask responstid og behandling av skademelding. Kunne ikke vært mer fornøyd og hatt en bedre kundeopplevelse. Møtte en blid og imøtekommende kundebehandler, som forklarte meg hva jeg måtte gjøre for å melde inn skaden.
Jeg følte jeg fra første møte med takstmann ble behandlet svært dårlig. Han kom da med kommentarer som føltes veldig krenkende. Han spurte om diverse av verdi, og jeg nevnte bl.a at jeg pga kronisk kreftsykdom hadde parykker til ca 20.000. Fikk da som kommentar at "trenger du egentlig å bruke de parykkene? Jeg har en venninne som har hatt kreft og hun var mye finere uten", i tillegg fikk vi spørsmål om noen møbler var fra loppemarked (nei, det var de ikke selv om ikke alt var flunkende nytt). Enden på visa var at jeg og datteren min nærmest ikke fikk noe i erstatning, selv om brannvesenet sa på branndagen at "ingenting kunne brukes mer uansett hva forsikringsselskapet kom til å si" . Jeg trodde at jeg var trygg på å få en rettferdig erstatning ettersom jeg hadde "Norges beste forsikring" Alt stinket selv etter rens. Det var ikke blitt gjort noe som helst med elektronikk etc, selv om det var dekket med støv fra brannslukningen (og dermed naturlig nok også hadde dette støvet inne i elekronikken, noe jeg vil tro er brannfarlig og ihvertfall ville redusert elektronikkens levetid). Vi bodde nærmere et år på hotell etter storbrannen. Vi måtte selge leiligheten pga redsel for at tilsvarende brann ville oppstå igjen. Vi fikk beskjed om at innboet som stod på lageret etter brannen måtte hentes og kjøres bort av oss selv, dersom det ikke skulle leveres til brannadressen. Så jeg måtte samle sammen noen venner som bar, losset og kjørte innboet mitt til søplefyllinga. Før dette fikk jeg på toppen av alt beskjed om at jeg måtte betale leie til lageret som innboet sto på, selv under klagesaksbehandling og helt til innboet var fjernet. Lageret var heldigvis litt forståelsesfulle og lot meg slippe. Jeg ble ruinert etter en brann som ikke var min skyld. LO favørs innboforsikring gjennom Fremtind anbefales dermed IKKE! For ordens skyld var dette første gang på 30 år med samme forsikring at jeg brukte den, så jeg har vært en god og lojal kunde.
Svært hyggelig rådgivere som yte god service . Behagelig og god informasjon. Eg har gitt 2 stjerner for skadeoppgjør, men det har med at min arbeidsgiver har gått inn på og valgt ein for dårleg avtale.
oppfølging og gjenomføring var veldig bra . Ha en fin dag