Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Oppgjøret tok lang tid, (Pga corona), men når det til slutt var det meget tilfredsstillende.
Fikk igjen tapt reise pga Covid-19, som annet forsikringsselskap ikke dekket.
Levert på nett, alt gikk veldig greit. Bilen levert på verksted kun etter få dager, skadeoppgjør godkjent med en gang. Veldig godt fornøyd
God info og god oppfølging ga trygger og tillit til selskapet.
Jeg har vært i kontakt med forsikringsselskapet i forbindelse med diverse uhell/skader jeg har hatt, og har vært fornøyd med servicen jeg har fått hver gang. Jeg har alle forsikringene mine hos Fremtibd og det kommer jeg til å fortsette med etter gode erfaringer 👍
Fikk ikke skrevet ferdig ang undersøkelsen. Mistet brillene mine under inntaking av tørr høy. Dem ble tatt inn av høyvogna som har mange kniver. Fant dem igjen når vi fora sauene. Dem var ikke knust, men mange dype sprekker. Dem går ikke an å bruke etterpå. Dette var ikke godt nok skade, men hvorfor ikke da jeg ikke kan bruke dem og måtte kjøpe meg nye igjen. Jeg hadde bare hatt dem noen uker. Tok dem av for varmen og mistet dem da. Håper dere kan gi meg ett positivt svar.
Er hittil veldig fornøyd med selskapet! Er for ny forsikringstaker til å nå kunne vurdere event. forbedringspotensial.
Har hatt god erfaring med Fremtind forsikring tidligere, hyggelig saksbehandler som har tatt kontakt på telefonen, etterspurt opplysninger og informert. Når dere ikke har tid til slik service, vær konkret på hva som mangler av dokumenter i en e-post. Oppgi beregnet behandlingstid, også ny behandlingstid når det måtte oppstå.
Har alltid fått rask behandling og positivt utfall.
Alt går fort og greit. Aldri noe om og men. Har vert kunde i sparebank1 sr i mange år, alltid fornøyd. Forstår det slik at dere samarbeider med sparebanken. Dere er faktisk de sikkreste og rimligste forsikringsselskap jeg vet om. En fordel for oss som er lo medlemmer. Dette er gjerne ikke den beste forklaringen, men jeg håper dere forstår meg.
Har bestandig fått veldig bra hjelp! Hyggelig folk, og kort behandlingstid!!
Ingen mulighet for mail, bare telefonhenvendelser som ikke er sporbart. Svarer ikke en gang på brev... Styr unna...
Heldigital og rask behandling av både skademelding og skadeoppgjør.
EL-transportsykler blir mer og mer vanlige i bybilde. Før dere har på plass en egen el-sykkel forsikring, bør innboforsikringen dekke el-sykler ved tyveri! Min sykkel kunne ikke forsikres hos Falk da den ikke hadde noe rammenummer siden den ble kjøpt på FINN.NO av en som igjen hadde kjøpte den på nett fra Kina. Sykkelen stod i fastlåst i en låst bakgård i Stensgata. Sykkelen stod uten bakhjul da dette var levert inn til reparasjon hos Felgen sykkelverksted. Ellers er jeg fornøyd med svartiden på min sak.
Veldig fornøgd, jeg kom til de med mitt behov og det ble tatt alvorlig med en gang!
Umulig å få hjelp på tlf når det er problemer med å fylle ut nettskjema. Håpløst å trykke seg også frem på tlf meny for å komme til rett hjelp og veldig lang ventetid på tlf. Når jeg endelig fikk hjelp fikk jeg en fantastisk hjelp fra kundebehandler og rask avklaring.