Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lett å komme fram på tlf, enkelt skademeldingsskjema. Grei og rask behandling.
Opplevde god service både via telefon og på mail. Rask saksbehandling.
I forbindelse med en bilskade i vinter fikk vi god hjelp fra selskapet.
Har hatt behov for bruk av forsikring ved bil, reise og alt har fungert raskt og effektivt. Kommunikasjon via mail fungert flott og utbetalinger kommer veldig raskt. For meg et ryddig og trygt forsikringsselskap. Bare godord og si...
Jeg ble frastjålet en sykkel til en verdi av 17 000 kroner, riktig nok 9 år gammel, men endte med 2 900 kroner igjen. Det er utrolig lite for en sykkel som fungerte helt fint og ikke i nærheten av å dekke innkjøp av tilsvarende. Mitt største ankepunkt mot Fremtind er imidlertid mangelen på forklaring på hvorfor utbetalingen ble så liten. Det står bare "avskriving 80%" i en kolonne. Hvordan skal en kunde uten forkunnskaper om forsikring forstå det? Hvorfor 80%? Hvorfor ikke 20% eller 95%? Dette er svakt, og mulighetene for å klage var heller ikke godt informert om. Elendig, rett og slett. Utrolig at Sparebank1 kan benytte seg av Fremtind.
Det var veldig enkelt å melde skade via den digitale portalen. Veldig greit å slippe lang ventetid i telefon.
Jeg har god erfaring med den kontakten jeg har hatt med selskapet.
Har hatt et par saker hos dem, misfornøyd med noen, men alt i alt synes at det er bra selskap, tilgjengelig og behjelpelig. Veldig modern og digital selskap, det liker jeg veldig.
Fantastisk service av en hyggelig dame jeg snakket med. Anbefales.
Lett å få meldt om avbrutt reise, kun 3 mnd. før utbetaling i disse tider, meget bra.
De er veldig raske til å ordne opp med utbetalingen, både før og etter Corona. Svartiden deres ble meget heftig lang under Corona, likevel ordner de kjapt opp når du først får tak i de. Totalt sett er jeg svært fornøyd med de. Skal de forbedre noe, må det bli å matche servicen sin på epost, med den de viser på telefon. Det er alltid veldig bra service på telefonen, håper det blir samme standard eller bedre på epost også =)
Har alle mine forsikringer i selskapet, både hus-, innbo-, bil- og reiseforsikring. I alle mine saker overfor selskapet, har jeg mottatt oppgjørene rettidig og til min store tilfredshet. Basert på mine erfaringer med Fremtind (tidligere SpareBank 1 Forsikring), er dette en meget ryddig, trygg og god "samarbeidspartner". Jeg har egentlig vanskelig for å se noe forbedringspotensial hos selskapet i dag.
Jeg har ingenting å utsette på behandling av saken min. Svært godt fornøyd!
Jeg synes dette er ett firma som bruker lang tid og er skarp i mailsvar.
Skadet telefon kostet i 2018 kr. 3990,- Fikk erstatning 997,- med fradrag kr. 1000,- i egenandel. Modellen jeg hadde hatt var ikke lenger i salg, derfor tok de utgangspunkt i en nyere modell som er i salg nå og som er 2000,- billigere ved utbetaling av erstatning. Det er andre modeller av samme type telefon som er i tilnærmet samme prisklasse som den som ble skadet. Føler meg litt snytt.
Jeg fikk en full oversikt over hva som skulle skje og rettighetene ang leiebil. All denne informasjon kom allerede dagen etter skaden oppsto.