Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bare positive ting å si om selskapet. Rask saksbehandling
Veldig godt fornøyd med alle ansatte i selskapet som jeg har vært i kontakt med!
Opplevde takstmann på en skade som kverulerende, resulterte at bilen ikke var ferdig på verkstedet til jeg kom hjem fra ferie, noe som var avtalen slik at jeg ikke trengte å ha leiebil. Ordnet seg etter at jeg ble skikkelig forbannet.
Best på service og ordner ting raskt. Saksbehandler følger deg opp.
Vår total opplevelse av selskapet er veldig bra. Savner mulighet til å få forsikret vannscootere for utleie.
Lang ventetid - og forsikringstaker ikke blir trodd til tross for foreslått befaring som viser at det innrapporterte var korrekt. Denne mistenkeliggjøring bidro til vurdering å avslutte alle forsikringer som er opprettholdt gjennom fagforening gjennom mange år.
Direkte oppgjør mot veterinær fungerte utmerket. Egen regning i etterkant på egenandel
Alt gikk fort og greit. Alt ble ordnet helt tilfredsstillende ved første kontakt.
Å vente i flere måneder der Fremtind sier Strand Kommune skal betale egenandel, men ser ikke ut som noen klarer det
Ordnet opp i løpet av dagen og saken var ute av verden. Raskt og effektivt.
Fornøyd med selskapet, behandlingstid kan bli kortere
Veldig fornøyd, god service, god kontakt og kommunikasjon med ansatte.
Rask behandlingstid, super og imøtekommende kundeservice, anbefaler Fremtind Forsikring.
Meldte inn forsikringssak og allerede neste dag var pengene på konto. Ingen papirmølle og evig dokumentasjon i sak, noe som gjør det verdt å betale hver måned ⭐️ Kjapt og enkelt å melde inn skade.
Til tross for mange kunder som ventet, fikk jeg aldri følelsen av at jeg ble stresset i løpet av samtalen.
Rask tilbakemelding og oppgjør. Veldig fornøyd med saksbehandling, og enkel utfylling av skjema.