Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Første gang benyttet forsikringen og veldig rask og enkel behandling prosess og kjempe fornøyd.
Gode nettsider og raskt skadeoppgjør. Eksempel: Ved ankomst til Milano fulgte ikke bagasjen med. KLM greide ikke å ettersende bagasjen, da vi var på rundreise med bil i Italia. Vi kontaktet KLM for å få erstatning for innkjøp av nødvendige klær og toalettartikler. Tung vei å gå og vi nådde ikke frem med kravet. Vi registrerte saken elektronisk i Fremtind Reiseforsikring (også korrekt vei å gå). Saken ble godkjent straks den var registrert.
Dette er den beste reiseforsikringen. Sendte inn en sak en søndag og fikk svar og saken ferdig behandlet på mandagen etter. Anbefales virkelig, utrolig bra kundeservice!
Fikk veldig god hjelp da det ble uenigheter om hvem som hadde skyld i en bilskadesak.
Raskt og bra oppgjør er min erfaring. Jeg har ikke mer å tillegge .
Mitt beste tips, gjør alt arbeidet selv! Ta bilder selv og dokumenter! ALT! For når skaden er skjedd er ikke selskapet veldig interessert å sørge for at du får igjen verdien som er gått tapt. Er Belfor selskapet som skal "redde" tingene dine: dobbelsjekk, jeg fikk mine ting tilbake med mugg. Selv med dokumenterte bilder var ikke forsikring selskapet villig til å ta tilstrekkelig tak problemet! Jeg har enda ikke fått svar på klagen jeg sendte for 9 månder siden! Jeg sitter igjen og er sliten , lei og skuffet. Har mistet 50.000kr i verdier, ikke den største summen, men hadde hatt mye å si på min økonomi!
Super behandling! Jeg anbefalere alle til å bruke Fremtind Forsekring.