Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hos dere er man bli godt tatt være på, og som kunde jeg fått profesjonell tilbake melding og fått min sak rask behandlet, og ikke minst når jeg ringt jeg kom til riktig saksbehandler på kort tid uten videre langt vente tid, dette er utrolig bra service, og jeg anbefaler på det sterkeste at alle som vil ha god forsikring og god kunde service så dette forsikring jeg på det sterkeste anbefaler
dekning av innbo og skade på båt har ikke blitt dekt av fremtind, blir nok ikke så lenge før man bytter forsikring.
Vi måtte avbestille pga sykdom, og fikk et raskt oppgjør
Rotete selskap her er d bare å styre unna .sender inn skade får to svar tilbake , vi dekker skade for deretter få beskjed vi dekker ikke skaden . Sendte inn skademelding på ett klesplagg fikk til svar at flaggstang dekkes ikke av forsikring .. bare rot
Når mitt kjeledyr ble sykt så var det digg med all hjelpen. De har veterinær løsning på videoen så terskel for å sjekke om noe var galt ble liten. Dette var også inkludert i min forsikring. Når jeg måtte ta med katten min til veterinæren kunne jeg for det meste bare tenkte på å ha henne hjem. Var digg at mye var automatisk og de som jeg ringte for å hjelpe ga gode råd.
Raskt behandling og svar når uhellet er ute.Har bare positive opplevelser med Fremtind.
Hadde utleieforsikring da vi leide ut boligen i forbindelse med et utenlandsopphold. Leietaker hadde gjort betydelig skade flere steder i boligen. Vi fikk ikke dekket noen av skadene da vi måtte bevise at hendelsene var enkelthendelser og hver skade hadde en egenandel på 10 000,-. De fleste skadene lå på mellom 3 og 9000 kroner og dermed fikk vi ikke dekket noen ting. Ubrukelig forsikring.