Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Greit skadeskjema å fylle ut. God informasjon og oppfølging.
De var hyggelige og hjelpsomme når vi tok kontakt og informerte om at vårt bagasje blitt borte. Vi fikk beskjed om hva vi skulle gjøre for å underlette vår situasjon. Vi har holdt kontakten og når den ikke er kommer tilrette etter over en uke, fikk vi ytterligere beskjed ang. innkjøp. Pengene kom relativt fort inn på kontoen. Dessuten har vi blitt informerte om saksgangen hvis bagasjen ikke kommer tilrette.
Kluss i mail og tilbake meldinger. Ellers ganske greit.
Den største overraskelsen i mitt møte med Fremtid var å bli møtt med tillit og ikke mistillit. Dette fordi vi i vårt moderne s.k. kommunikasjonssamfunn tenderer i retning av å praktisere prinsippet om den omvendte bevisbyrde; man er skyldig til det motsatte er bevist. Dernest saksbehandlers velvilje og ikke minst evne til raskt å innsette seg i saken, føre dialog og konkludere. Medgått tid fra meldt skade til utbetalt forsikringsoppgjør var forbløffende kort. Det er å håpe at jeg unngår skadesituasjoner i tiden fremover, men dersom ulykken først skulle være ute har jeg tillit til at Fremtind vil ivareta mine interesser på en effektiv og adekvat måte.
Enkel rapportering og raskt oppgjør. Anbefales sterkt
Send en søknad om skade, behandlet dagen etter og fikk positivt svar
Rask behandling av skadesak og enkel forklaring på hvordan prossesen er videre i saken.