Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Katastrofe på behandling av saken,her er de null forståelse andgående min sak, alt blir bestem uten at jeg får kontakt med saks behandler, det som heter kunde vennlig er helt borte….dere kjøre bare deres system og ferdig med de….vis dere trur at de systemet er bra tar dere feil,dere må snakke med folk, noe som igjen heter på godt norsk for kommunikasjon…
Beskriver min fantastiske opplevelse med fremtind forsikring. Å kan på d sterkeste anbefale dere
Alltid raskt svar, og har dekket defekte gjenstander jeg trodde jeg måtte dekke selv. Meget fornøyd med å ha forsikring i fremtind.
Fremtind via lofavør. Rimelig, men fort dyrt når de er særdeles vanskelig i skadeoppgjør. Tar lang tid å svare og refundere utlegg. En sak ble blankt avvist, den andre klarte de ikke å avvise, men takstfirmaet de bruker er veldig vrang. Lekkasje på vaskerom, de dekker vannskadene på boden, men ikke skadene på rommet mellom boden og vaskerommet. Ville styrt unna!
Kjempe fornøyd når dere kan ta sånne små summer kjapt over telefon
Har hatt 2 saker i løpet av det siste året, og begge er jeg svørt fornøyd med behandlingen av.
Gode betingelser, kjapp og god kundebehandling. Effektivt å bruke skadeskjema på nett, oppdateringer underveis. Rimeligere når man samler mange forsikringer, dekker det jeg og familien har behov for.