Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Snarlig tilbakemelding. Takstmann kom dagen etter skaden ble meldt . Hyggelig kundeservice
Lett å opprettekontakt. God veiledning om hvilket sykehus i vårt område vi burde benytte, alt lå klart for sykehuset når vi ankom. Har tidligere hatt dårlig erfaring med sykdom på reise. Vi følte oss trygge og ivaretatt.
Ikke mist brillene dine!!! Sendt svar på avslag, men får ikke svar.
Alltid møtt med velvilje og rask behandling. Erfaringer med liten brann i bolig, steinsprang i frontrute og ødelagte briller
Meget dårlig service da jeg fikk akutt sykehusinnleggelse i utlandet. Fremtind var mest opptatt av å unngå utbetaling i saken, det ble en ekstrabelastning. Opplevde medisinsk ansvarlig som direkte uhøflig!
Det er over en måned siden vi sendte inn klagen, og vi har til gode å bli kontaktet av fremtind. Vi har ring og bedt om tilbakemeldinger - hvilket vi har fått, men fremdeles ikke svar på oppgjør eller utbetaling. I tillegg fikk vi beskjed om at vår sak var tatt ut til internkontroll og at en ekstra uke måtte påregnes. Det har nå gått over en uke.
Dekker ikke elsykkel, når man er på tur. Min ble stjelt, tenkte at det var bra jeg hadde reiseforsikring. Men det dekker de sefølgelig ikke. Så nå leste jeg tydelig igjennom hva de dekker og ikke. Dekker tilnærmet 0 ting.