Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig god hjelp og hyggelige kundebehandlere.Raske tilbakemeldinger.
Var en ok erfaring med kundeservice, men skulle gjerne at forsikringen skulle dekket mere innenfor de kronene man forsikrer for
To ganger har jeg hatt behov for hjelp fra Fremtind og begge gangene har hjelpen vært effektiv, hyggelig og - ikke minst - tillitsfull.
Dårlig saksbehandling og oppgjør som skulle være er tilbud ble utbetaling uten noe videre avtale . Måtte selv purre etter 4 mnd
Fikk raskt svar og Fremtind ordnet takstmann som kom fort. All oppfølging er vi kjempefornøyd med👍👍 Anbefaler dere til de vi har kontakt med.
Alt ble dekt med en gang ved bruk av forsikringen på sykehus i Thailand. Ventetiden på godkjenning gjennom SOS når en sitter på sykehuset og venter på godkjenning. Det er min egen erfaring etter jeg måtte bruke forsikringen da jeg ble syk i utlandet.
Jeg ble hørt og trodd i en vanskelig situasjon, det betyr mye når man trenger det som mest!