Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
They asking paper that is possible to get.. and if you can't give it or send it, they will decline your application. Since they only put on the website that you only need is the confirmation and reason of delayed or cancelled flight. But still they asking more paper which is you never think that they will ask you to send it and where you will get it.
Proffe og behjelpelige når skaden skjer. Meget fornøyd med oppfølging og dialog, skadenehandlere som er på ballen, som kunde føler jeg meg ivaretatt.
Rask og effektivt! Fikk nødhjelp veldig raskt ved oversvømmelse og god hjelp. Veldig flinke folk. Veldig fin kundeservice! Virkelig anbefales.
Fint å kunne melde skade på nett Saksbehandlingen tok 2 dager Raskt oppgjør
Forklarte saken og par dager senere var oppgjøret på konto.
Fikk forsikringsoppgjøret dagen etter at jeg opprettet sak.
Begrunner avslag med nye regler pga miljøhensyn 😂. Er det værste sprøytet jeg noen gang har hørt. Blir å rapportere videre