Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ville ikke betale ut erstatning pga. Gjenstanden sto ikke på hjemeadresse, så føler att di oppfordrer til å lyve for å få utbetalt erstatning.
Har bruk forsikringen ved tre tilfeller i løpet av alle de årene jeg har vært kunde. Alle gangene gikk det raskt og god tilbakemelding underveis👌🏼
Har alltid fått god hjelp og veiledning. Oppgjør går raskt, og enkelt.
Det er første gang i mitt 60 årige liv at jeg benytter meg av forsikring, så jeg er ikke dreven i dette. Jeg opplevde at selskapet benyttet skjønn i min sak og saken ble løst på en meget tilfredsstillende måte.
Lang responstid. Ble oppringt av en nedlatende kundebehandler som henviste til Sr Bank på kritiske spørsmål. Kanskje bare en dårlig dag.
Du blir godt ivaretatt - de ser deg! De følger deg opp om noe er uklart.
Fremtind vil bli omtalt som eksempel for hvordan jeg ønsker et selskap skal fungere