Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig kommunikasjon, treg behandling, og så snor de seg unna å betale erstatning. Klassisk dårlig forsikringsselskap hvor man har selgere som jobber for å håve inn penger og saksbehandlere som gjør alt for å spare penger på bekostning av kunder.
Veldig fornøyd etter rask og effektiv behandling av skadesak.
Innboforsikring! Då ska det ske ting som är så sjukt osannolikt innan dom ens tänker på att utbetala dig någonting! Har haft dom i över 10 år, meldt in saker nån gång, inte alls en ivrig 'meldare', men när det sker ting för mig så är det helt sjukt, vilka villkor saker som ting ska ske under! Glöm strömbrudd, om frysen din går till helvete, kanske du får ersättning för maten, men frys, nä nä, då får du köpa själv en ny! Villkoren säger så.... Tappat nånting i ditt hem?? ( ja, det kan ske! Belive or not) glöm det!
Er å stole på. Viser troverdighet i forhold det som er vilkårene.
Byttet selskap til Fremtind etter å ha hatt samme selskap i 20 år. Grunn til bytte var at selskapet vi har brukt stadig økte prisene til tross for ingen skader. Tidligere selskap var heller ikke villig fil å se på premie. Fikk en skade omtrent dagen etter bytte å min erfaring med Fremtind i den saken er strålende og jeg kan med bakgrunn i det trygt anbefale Fremtind.
Les hva jeg skrev i min forrige melding.!!! Så omtalen om at jeg er misfornøyd må være på et visst antall tegn!! Jeg fikk kryptert epost svar dom Jeg ikke kunne åpne. Jeg forsøkte å ringe og måtte tsdte meg gjennom en rekke menyer. Så håpet jeg at noen skulle ringe meg. I stedet sendte Fremtind lenke til din nettside pluss to spørreundersøkelse dom jeg nå bruker tid og energi på å svare på. Fortsatt vet jeg ikke resultatet av min skademelding. Jeg ønsker dere alke en riktig god natt for ever.
Vennlig, rask og service som er utmerket. Lett tilgjengelig på tlf