Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Anbefaler feil forsikring mtp mitt behov. Dyrere år for år.
Vi har flere erfaringer med Fremtind, og samlet sett har vi dannet oss en oppfatning om at de er mer eierorienterte enn kundeorienterte. De er tunge og vanskelige. Vi sa opp den private avtalen vår med Fremtind, og er veldig fornøyd med det, men siden vi også er LO-favør kunder, må.vi dessverre fortsatt forholde oss til dem. Hadde vi hatt muligheten, hadde vi også kuttet dem ut som underleverandør.
jeg vil anbefale mine venner og kjennte å bytte til Fremtind
Dette er en forsikring som ikke tar skadene på alvor når de oppstår. Når forsikrinsagenten omtaler en skade med "bare", viser det at skadene og vi som forsikringstakere ikke blir tatt på alvor når skaden er det. Dette kan ikke være en god forsikring.
Ha fokus på lavest årspris. Sjekker priser fra tid til annen.
Fikk god og oppklarende hjelp via epost. Første tilbakemelding tok litt lengre tid enn forespeilet når skade ble meldt men etter første tilbakemelding kom svar på spørsmål samme dag.
Hadde en sak vedrørende veterinær-behandling på hunden min. Saken i seg selv var grei, og fikk tilbakebetalt det jeg skulle. Veldig enkel nettside og flott opplegg hvor man kan selv logge inn og laste opp nødvendig dokumentasjon for behandling av saken. Saksbehandler svarte raskt og utfyllende ved spørsmål. God opplevelse.