Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Selskapet svarer ikke på henvendelser om hjelp i vanskelige saker før de etter lang tid avslår erstatning basert på spekulasjoner om årsaker og uten dialog med oss om skaden.
Var lettvint måte å få kontakt, det var kort behandlingstid ting skjedde fort, og god informasjon underveis
Er stort sett fornøyd med oversiktligheten som ligger i appen til Sparebank1, der forsikringene, vilkår og dekning framkommer greit. Er for øvrig nokså skuffet over den store prisøkningen som har kommet allerede fra andre året som kunde, og som ble ytterligere skjerpet påfølgende år. Da jeg ikke har hatt noen skader utover refusjon av en togbillett p.g.a. Covid-19restriksjoner, er grunnlaget spinkelt for å uttale seg om dette. Pris er altså min viktigste innvending mot Fremtind. Synes ikke jeg får uttelling for skadefri kjøring år etter år.
Alt bra, synest dette var enkel og grei måte å få reparert skaden på med at vi kunne sende den i posten.
Var uheldig datt på is, knuste briller, Fikk dekket 80% av kostnaden. Meget bra
Det let seg ikke gjøre med det er meget dårleg og det forstår dere når dere leser miin første omtale
Meget fornøyd og anbefales til dem som ikke liker å holde lenge med sine saker.