Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fornøyd ned mitt forskningsselskap og rask ig god kundebehandling.
Knust skjerm på mobil, meldte skade og fikk kort tid etter Mail med info og veiledning i sending av mobil til verksted. Tok totalt ca ei uke fra sending til erstatnings mobil var kommet i retur. Meget fornøyd.
Har ingen positiv opplevelse hos Fremtind. Føles ikke trygt å være forsikret hos de da de ikke gir deg det du betaler for.
Fantastisk kundebehandling og opplysninger sammen med oppfølging var nydelig. dere er høflig og god i der du gjør.
Minus er at forsikringstaker selv må purre på snekkere og de kan bruke lang lang tid, og sjelden kontakt å få med snekkere som bli brukt hos meg.
Vi er veldig fornøyde Har hatt en skade på bilen vår .Fikk den reparert uten noe krangel .Bra
Effektiv prossess og ryddig handling. Likte hvor enkel og ryddig utfylling for skaden var også. Og god service når jeg ringte inn. Alt om alt bare god opplevelse til nå.