Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig kundeservice på telefon, blir alltid bedt om at de må ringe opp igjen og klarer aldri ordne saker per telefon. Dårlig dekning av innboforsikring på oss som er medlem i nsf. Har byttet alle forsikringer grunnet dårlig kundeservice. Får dårlig informasjon om hva forsikringen dekker. Dårlig kundeservice ved melding av skade, får ikke hjelp og blir kun bedt om at skaden må «la gå».
Alt var greit, gode svar og veldig proff.Jeg trengte informasjon om ei reise jeg uke kunne ta på grunn av et dødsfall i familien.
Veldig lett å sende inn skadeskjemaet og pengene var på konto dagen etterpå.
Veldig god behandling ved sykdom i utlandet Ikke hatt noe problemer
Kan ikke få fullrost saksbehandlingstid og oppgjør nok hos dere
Hadde alle mine forsikringer her, men ble for dyrt. Har vært fornøyd med den hjelpen jeg har fått. Sitter igjen med kun innboforsikring gjennom LO.
Enkelt å melde skade. Rask og uproblematisk oppfølging.