Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelig kundebehandler, rask og effektiv behandling av henvendelse, meget godt fornøyd.
Fremtind setter kunden i fokus, og behandler sakene svært raskt
God hjelp ed en gang man ringer. Svar på henvendelsen på mail like etter. Pengene raskt inn på konto. Bedre kan det neppe bli.
Ønsker lengre forsikringstid opptil 90 dager. Ellers så har det vært greit med skadeoppgjør.
Saksbehandlar var lite imøtekommande i vår sak, og førte til mykje stress og irritasjon. I saken vår burde vi fått individuell vurdering mtp etterarbeid som tidligare blei gjort på bilen, men saksbehandlar ville ikkje dette og syns heller at vi burde sitte igjen med verditap på bilen. Fremtind var heller ikkje spesielt villig til å hjelpe til med å kome til ei løysing. Dårlig service, kundebehandling, trenering av tid, vi er ikkje 100% fornøygd med sluttresultatet og er overraska over alle problema vi fekk med fremtind til tross for at vi hadde den aller beste forsikringa. Glad vi har bytta til eit anna selskap!
Svært rask og effektiv behandling av saken. Liker også at du kan velge mellom kontant utbetaling, gavekort eller varer.
Meget effektiv skadeoppfølging etter at Fremtinds takstmann tok saken. God samhandling med verstedet