Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vanskelig å få tak i og lang saksbehandlingstid. Chaten fungerer ikke og fikk bare feilmeldinger på digitale skjemaer
Dårlig dekning på hundeforsikring, men ellers bra på hus og bil. God service og lett å komme i kontakt med
Jeg har hatt en sak nå hvor de har behandlet meg som kunde veldig dårlig. De var ikke villige til å lytte når jeg ringte inn skaden. (en vannlekkasje ute). Dette medføre at de ikke forsto omfanget av skaden og dermed opprettet en ny sak da de trodde noen hadde ødelagt terrassen min som følge av graving. Hadde de lyttet så ville de forstått hva det dreide seg om. Dermed har de også truet meg med at jeg må betale to egenandeler. Hele saken har tatt over 2,5 måned å løse. Veldig misfornøyd med Fremtind sin saksbehandling og kundeservice! Hold dere unna.
Når krisen melder seg, og en dyr gjenstand er blitt ødelagt, er det viktig at denne blir behandlet raskt. Dette opplevde seg av forsikringsselskapet!
Rask behandling om forsikring sak, anbefaler , ingen dårlig kommentar, fornøyd
Meget førnøyd med saksbehandler og saksbehandling ifbm behandlingsforsikring.
Svært fornøyd, anbefalest på det sterkeste Raske og kjappe tilbakemeldinger.