Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er alt for alt veldig fornøyd av Fremtind forsikringsselskapet. Men på 1 skade ,de behandlet saken litt for mistillit.
Veldig leit å ha vært trofast kunde i mange år og så oppleve å ikke få hjelp når det trengs. Når det første dyrlegen spør om når du sier at forsikringsselskapet ikke vil dekke behandling er om forsikringen er hos Fremtind så sier vel det alt. Og det er første gang jeg har hatt behov for å benytte en forsikring. Bare trist.
Upåklagelig behandling fra Fremtind i forbindelse med en skade på min bil etter at jeg påkjørt bakfra. Hadde leiebil i 3 mnd uten noen problemer på grunn av vansker med å få deler til min bil. Jeg hadde Også god oppfølging i forhold til en liten personskade i forbindelse med uhellet.
Jeg kan ikke forstå hvorfor jeg må betale 2000. kr i egenandel for et par knuste briller etter at jeg er blitt enke og alene om alke utgiftene. Jeg og min avdøde mann var i LO favør begge to og da slapp vi egenandel. Dette er urettferdig. Beløpet er dessuten altfor høyt
Meget bra opplevelse med dette selskapet ift tid og sted ift skadeoppgjør. Pris på forsikringer virker å være konkurransedyktige og saksbehandlere virker profesjonelle.
God og rask service og god hjelp hurtig oppgjør når sak avsluttet. Dårlig 1 gang kontakt v.vannskade. pr tlf. Ordnet selv opp og fikk kontakt rørlegger. Saksbehandler gav ingen gode råd eller veiledning videre men fikk etterhvert greit svar på mail men noe sent,da vannet rant. Senere kontakt helt upåklagelig.
Veldig hyggelig hjelp på kveldstid, med god forklaring på hva jeg hadde krav på.