Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Første innsendelse til reiseforsikringen medførte en godtgjørelse på kr 200,- for en taxiregning, men ikke godtgjørelse for 5 tapte feriedager. Siste saksbehandler er et unikum. Alt ordnet seg i løpet av noen minutter!
Behjelpelig. Ble overrasket hvor raskt saken ble behandlet.
Bra, alt i alt. Jeg måtte først laste opp all info på nett, deretter måtte jeg sende t på nytt per e-post. Behandling og utbetaling gikk knallbra, så det var fint da.
Forsinket bagasje. Rask og enkelt å melde skade, samt sende inn dokumentasjon. Fikk pengene tilbake 2 dager etter meldt skade. Veldig fornøyd.
Skrevet på linjen ovenfor, har ikke noe mer og si om dette. som sagt har jeg ikke noe mer og si.
Ikke hjelp å få når man trengte det. Har betalt reiseforsikringen i årevis. Aldri trengt å benytte den før jeg fikk korona i utlandet. Måtte avbryte ferien og reise hjem. Da var det avslag og ingen refusjon av ikke benyttet opphold på feriested. Stolte ikke på min historie. Måtte ha det bekreftet fra Lege som jeg ikke hadde. Det var da for sent å innhente noe fra lege siden jeg kontaktet forsikringen etter at jeg kom til hektene igjen etter sykdommen.
Har jo ingen god opplevelse,gikk jo ikke i min favør