Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig opplegg, Gjensidige var mye bedre på disse områdene. Altfor høy egenandel på mobil og dårlige vilkår på skade
Ok, ikke alltid lett for personer som er over 75 år å følge med i forsikringsvilkår. Redusering av når en har betalt forsikring uten reduksjon.
Fremtind er ein knallbra forsikring som har forbrukervennlig plattform.
Bare fornøyd med allt ting går i kundens favør og ikke noe tull og tøys alltid rett på sak og det er veldig flott
Jeg brukte denne gangen min LO Favør innboforsikring pga en knust mobil skjerm. Måten å melde skaden var veldig selvforklarende inne på Fremtind sin nettside. Når dette var gjort dukket fraktbrevet opp på mail slik at jeg kunne sende pakken til verkstedet via posten. Mobilen ble reparert og er nå kommet tilbake. Enkelt og greit.
Svært imøtekommende og hjelpsom vedrørende saken. Hyggelig samtale pr. telefon.
Det tok litt lengre tid enn forespeilet, mest på grunn av posten, men også noe lengre tid for reparasjon av mobilen. Men nå er den kommet tilbake og fremstår som ny. Helt fantastisk. Tusen hjertelig takk for super service. Med vennlig hilsen Harald M. H.