Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde en båt skade, Tok kontakt med fremtid , fikk rask tilbakemelding og takstmann ble kontaktet. Hurtig og riktig oppgjør.
Benyttet både telefon og nettsiden i forbindelse med et par saker. Fikk god dialog med kunderådgiver på telefon og rask behandling av skade via nettsiden.
Jeg ble godt informert om saken min og jeg mener at hele saken min gikk helt smertefritt.
Hyggelige medarbeidere, seriøs og meget rask behandling. Veldig godt fornøyd! Hvis jeg skal forsøke å finne noe negativt, så må det være at skjemaet jeg skulle fylle ut virket noe komplisert - før jeg fant ut av det.
Har aldri hatt problemer men dem når jeg trengte hjelp
Noen stjelt sekken min, jeg hadde i sekken iPad som jeg har ny kjøpt, fikk avslag st dem ikke dekker det
Ved sykkeltyveri anbefales det ikke å benytte seg av forsikringen Fremtind tilbyr.