Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er som er positivt er at jeg fikk en skadebehandler i skadeoppgjøret. Tok raskt kontakt og forutsigbarhet. Veldig press på å få ting gjort for fort, slik at skadeoppgjøret blir lavest mulig. Ved totalskade på hus forårsaket av brann fikk jeg ikke dekt det samme størrelse som jeg hadde før brannen, mistet faktisk 26 kvadratmeter som jeg ikke fikk dekt, er snakk om mye penger med gjennomsnittspris på ca 25000 per kvadratmeter. Er snakk om 650000 kr som selskapet tok fra meg. og ikke minst vanskelig innboforsikring som ikke ga meg i nærheten av det som jeg hadde i innboverdi, truet bare med å sende saken videre i systemet, presse og presse. endte bare opp med 700000 kr i innbooppgjør for en familie på 5 stykk. Styr unna dette selskapet, anbefale ikke dette selskapet til noen andre.
Rask behandling. Greie svar på relevante spørsmål.
Helt ok og jeg synes jeg fikk fort svar. Litt musforøyd med resultatet.
Jeg har bare gode erfaringer og vise til . Har brukt dere en gang tidligere og vert like fornøyd.
Ingen tilbakemeldinger ved vannskade på tross av utallige purringer over flere måneder. Velger å bytte selskap!!
rask og god saksbehandling. Inntrykket var at saksbehandler hadde utgangspunkt i hva som var mulig og ikke hva som kunne begrense forsikringsbeløpet
Pga en spesiell situasjon i Europa, med bl annet krigen i Ukraina er leveringstiden på reservedeler uforholdsmessig lang. Leiebilavtalen til Fremtind dekker kun leiebil i 42 dager. I dette tilfellet tok det 4 måneder før reservedelen kunne skaffe. Tross gjentatte oppfordringer nektet selskapet å utvide leiebilavtalen. Det opplevde jeg som lite fleksibelt, særlig siden saksbehandler sa at de var kjent med situasjonen med lang leveringstid på reservedeler