Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Blir møtt av hyggelige mennesker når vi ringer,men det er vanskelig å komme frem på telefon. Så dere må gjøre det lettere å komme i kontakt med kundekontakt det er så mye Frem å tilbake .
Komme med løsninger Snakke / tørre ringe mrd kunde istedenfor å spy ut mailer
Har hatt episoder hvor jeg måtte ha hjelp av forsikringsselskapet mitt og i alle tilfeller er de raske på svar og opprette sak. Dette har alltid gått fort og enkelt og sakene vært fulgt ordentlig opp uten at jeg måtte tenke på noe som helst. Veldig betryggende å ha et sånt forsikringsselskap i ryggen. Anbefales
Søknaden var enkel å fylle ut. Kort behandlingstid, og flott service.
Skal ALDRI være medlem hos NSF eller fremtind igjen ettersom de lover å dekke forsikring for tyveri. Jeg ble frastjålet passet mitt og har alle dokumenter i orden men de valgte å ‘ikke tro på meg’ etter denne forferdelige traumatiske hendelsen. Jeg har politianmeldelse, regninger for nytt pass og alt på plass, men likevel velger de å svindle meg.
Jeg trengte hjelp og fikk hjelp hele veien. God treveis kontakt som ga en ro underveis.
Alle vi instanser vi var i kontakt med i forbindelse med forsikringssaken var imøtekommende, hjelpsomme og ga god service.