Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ufattelig treg behandlingsprosess, ikke mulig å få dialog med selve saksbehandleren, men blir kastet rundt til forskjellige kunderådgivere med lite eller ingen innsikt i saken. Har selv måtte satt igang alt av arbeid, forflytning og stått for alt av utlegg i forbindelse med stor vannskade i hjemmet. Ingen retningslinjer eller hjelp å få fra forsikringen, tross kunde av toppforsikring over lengre tid. Har selv måtte ringt og fulgt opp saken, også direkte med takstmann, uten bistand fra forsikringsselskapet. Blir garantert kort behandlingstid hver gang jeg ringer(annenhver dag), og nå er 2 mnd passert. Styr unna!
Ble raskt hjulpet.Skadeoppgjør gikk også raskt. Anbefales
Veldig fornøyd fikk kjempe god hjelp så jeg kan anbefale dere alt gikk så fort med å få pengene igjen og behandling av saken gikk fort
Min er erfaring er at jeg har fått god og rask kundebehandling, prisen på forsikringene som eg har er konkuransedyktige pr 01.05.23
Når vi var på vei inn i påsken var vi plutselig uten fungerende kloakk. Huset fullt i folk og to små barn... Den ene nyfødt.. ganske stress for å si det sånn.. vi ble godt ivaretatt av kundebehandler og kom raskt igang med utbedring. Takk for hjelpen når det blåste som værst.
Hyggelige og hjelpsomme ,men dei har jo ett regelverk. Tror att fremtid er ett svært seriøst selskap Trodde att jeg fikk dekket mer kanskje 25o000,- Men jeg venter å ser . Jobben vil pågå de neste månedene
Saken er ikke vurdert likt mellom selskapene. Saken blir sendt inn som sak for reiseforsikring, hvor jeg får opplyst at dette er en innbo forsikring., og dere sier dette ikke er innbo men reiseforsikring. Da er jeg forundret hvordan dere unngår ansvar