Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig selskap som endrer avtalevilkår for å slippe å hjelpe kunder som trenger hjelp
Konkurransedyktig pris. God oppfølging fra selskapet.
Utrolig mye rot med denne bilforsikringen hos Fremtind, hadde 75% bonus hos forrige selskap, fikk 40% hos fremtind. Tok 1 mnd å flytte forsikringen, fikk masse rare fakturaer, svarer ikke på mail, må ringe inn hver gang det er noe og DNB (som eier Fremtind) chatten kan ikke svare på noe. Vanskelige å kommunisere med rett og slett, da jeg ønsker ting på skrift, og ikke muntlig pr telefon. Har fått 70% bonus nå, ønsker å skifte selskap, tørr ikke å tenke på hvordan det er å ha en skadesak med dem.
God mottagelse, oppfølging og profesjonell behandling av selskapet.
Fungerte utmerket ved skade på reise og flyforsinkelser. Kort saksbehandlingstid og korrekte innvilgelser utbetalt raskt.
Oversiktlige forsikringer som er lett å administrere i nettbanken. Raske skadeoppgjør og god kommunikasjon under veis. Gode priser, spesielt i kombo med LO-medlemskap.
Har hatt bruk for både reise- og bilforsikringen. Utmerket service, må spesielt nevne hjelpen vi fikk ved sykdom på reise. Vår beste anbefaling ❤️