Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forsikrings siden var veldig bra. Reperasjon siden meget dårlig
For å være helt ærlig så har vi ikke hatt så veldig mye med dere å gjøre, vi har hvert heldige å ikke hatt så mange uheldige hendelser med bilene våre. Men synes vi betaler mere enn nok i forskning til dere. Vi hadde et uhell med en bil i forrige år, og det er vel det eneste vi har med erfaring fra dere. Det ble løst på en grei måte.
Må være mere på banen om og ta kontakt .da mener jeg at en bør kontaktes tidligere ikke 3 måneder efter at jeg meldte inn en skade jeg ikke fikk bruk i det til felle her
Sier de forsikrer mot insekt og skadedyr, men de bestemmer selv hvilke dette gjelder (dette er forøvrig ikke dokumentert i kundens dokumenter). Bekjempelse og/eller utrydding bare hvis selskapet/kundebehandler mener at insektet/skadedyret faktisk er skadedyr. Hva skadedyreksperter mener, betyr NULL
Veldig fornøyd med rask respons på det innsendte skjema og ikke minst raskt oppgjør.
Enkel skademeldingsskjema og rask ekspedering. Rask svar fra saksbehandler.
Ukomplisert og rask saksbehandling. Rask tilbakemelding