Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Urettmessig fradrag i oppgjør i form av «rabattordninger» - uten informasjon om denne rabattordningen, eller hvordan vi kan nyttiggjøre disse angivelige rabattene på en måte som gir mulighet til å erstatte alt som er tapt. I praksis sitter vi igjen med en betydelig, etter vår mening urettmessig, reduksjon i oppgjøret. Dette er helt urimelig!!!!
Det tok lang tid for å komme frem til riktig avdeling, saksbehandler på telefon . Når jeg fikk kontakt med riktig saksbehandler var det en hyggelig og effektiv mann . Fikk raskt oppgjør.
Rask og grei saksbehandling. Penger inn på konto neste dag. Hyggelig betjening.
Har kun positive opplevelser med Fremtind og kan anbefales
Rask behandling ved...komplisert skadebilde...bl.a så var et helikopter innblandet.
Rask og god behandling av saken. Tok bare tre dager .
Må ikke finne på å bruke Fremtind. Dekker ingenting. Mitt barn under 12år (11år) var uheldig å slo en golfball i en vindusrute på ferie, dekkes kun om barnet voldet skaden med vilje og ikke om det var et uhell. Lang saks behandlings tid. Useriøst. Måtte ordne opp selv med eier av vinduet. Hold dere borte.