Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det jeg opplever som aller mest positivt er at saksbehandlingstiden er endel kortere enn jeg hadde forventet. Har ikke hatt behov for å ha så mye kontakt med kundeservice, da informasjonen på nettsiden har vært god og stort sett tilstrekkelig for meg.
Veldig rask og bra kundeservice. Fikk levert tlf til verksted samke dag som jeg meldte inn saken. Veldig bra.
Rask tilbakemelding og god service bra kundebehandling.
Rask og effektiv behandling av saken! Ulemper:har ikke informert kunde om avslutting og utbetaling av bestemt beløp,samt,ikke forklaring om mangel av hele beløpet!
Veldig bra kundeservice, ble enkelt forklart hvordan det virket
Vil ikke anbefale dette forsikrings selskapet til noen. Når vi har hatt behov for forsikringen føler jeg at vi har fått dårlig hjelp.
Enkelt og greit å forholde seg til. De har god service.