Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Grei saksbehandling, men fikk ikke full tilgang til motparts korrespondanse i saken og resonnementet bak konklusjonen.
Denne gang var det god service jeg fikk av første saksbehandler, ingen kontakt senere. Jeg meldte en skade i april, den måtte jeg purre på i juni/juli da den ikke ble besvart. Ellers er jeg godt fornøyd med Fremtind.
Hyggelig folk å snakke med, som behandler sakene jeg har hatt raskt og effektivt.
Fantastisk ryddig, rask og unik service. Aldri sett og opplevd maken til effektiv og rask og god service.
Vannskade i hus som ikke fikk dekket. Huset står tomt men med tilsyn. Enda sa forsikringsagenten att huset var overforsikret. Merkelig påstand gjør meg forbannet.
Som kunde lever FF opp til forventningen. Rask - «ubyråkratisk» og tilgjengelig.
Har LO Favør forsikringer, og er svært fornøyd med de. Når det har vært tilfeller som har medført skadeoppgjør, har dette foregått på en smidig og imøtekommende måte. Oppgjøret har kommet raskt på konto.