Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Som kunde lever FF opp til forventningen. Rask - «ubyråkratisk» og tilgjengelig.
Har LO Favør forsikringer, og er svært fornøyd med de. Når det har vært tilfeller som har medført skadeoppgjør, har dette foregått på en smidig og imøtekommende måte. Oppgjøret har kommet raskt på konto.
Har bare god erfaring med Fremtind, Jeg har bilforsikring og hjemmeforsikring, i Fremtind og har hatt saker som har blitt løst på en god måte.
Meget rask og god kundebehandling etter parkeringsskade. Har ingenting å utsette på dette forsikringsselskapet og kan varmt anbefale de til andre.
God erfaring med Fremtind Forsikring. Fått god hjelp i de sakene som jeg har hatt med selskapet.
Jeg har ikke all verdens erfaring med selskapet. Ikke så lenge siden jeg flyttet forsikringene dit. De ansatte jeg har hatt telefonkontakt med, har vært flinke og effektive. Det lille jeg har av erfaring med digitale meldingsskjema, har vært en nedtur.
100 dager behandlingstid, e-poster som blir lest en måned etter de ble send, telefonkø nr 68 i køen og du blir ikke ringt tilbake. En annen gang får du snakket med noen som ikke kunne svare på noe i det hele tatt fordi en ... 18 åring skal avlaste saksbehandleren som aldri er til stedet!! Betalte nærmere 14000 kr for leie av 2 feriehus i 10 dager og fikk ca 4500 kr tilbakebetalt. Kommer til å si opp fremtind reiseforsikringen og advarer alle til å tenker seg godt om før de tegner for en forsikring her.