Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Manglende opplysninger om økt egenandel kostet 2700 ekstra for meg. Kunne ha vært unngått om selskapet ga riktige opplysninger.
Selskapet tror rett og slett ikke på at det er tyveri, mistror forklaringen som er kommet. Svært skuffende - husk blir noe frastjelt må dere kontinuerlig sjekke innholdet i det dere har med dere. Her gikk det ca 20 min fra tyveri til sekken ble sjekket, og tyveri ble oppdaget. Det var for lang tid og grunnlag for ikke å tro på tyveriet.
Hyggelig og blid kundebehandler. Erfaren og oppegående i yrket sitt.
På nett var det lett å melde skade. Jeg ble kontaktet første arbeidsdag på telefon, 12 timer etter jeg meldte skaden. Oppgjøret kom samme dag. Utrolig bra!
God kundebehandling, raskt oppgjør hjelpsom og følte jeg ble tatt på alvor. Tusen takk!
Vannskade er ikke vannskade visstnok. Produktet selskapet selger er ikke godt nok
Har vært grei og ordner godt opp i skadesaker. Det er i alle fall min oåpfatning av selskapet og deres ansatte.