Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
På nett var det lett å melde skade. Jeg ble kontaktet første arbeidsdag på telefon, 12 timer etter jeg meldte skaden. Oppgjøret kom samme dag. Utrolig bra!
God kundebehandling, raskt oppgjør hjelpsom og følte jeg ble tatt på alvor. Tusen takk!
Vannskade er ikke vannskade visstnok. Produktet selskapet selger er ikke godt nok
Har vært grei og ordner godt opp i skadesaker. Det er i alle fall min oåpfatning av selskapet og deres ansatte.
Dårlig m erstatning. Frekkhet lenge leve.Ok . Jeg hadde toppforsikring Pga. Vannpumpe vi har . Der måtte jeg betale 2/3 selv. Ca 25000kr. Da er det itte mye vært detta papiret.
Fremtind Forsikring behandlet forsikringssaken svært raskt via nettet. Det vi reagerte på var at egenandelen plutselig var 50 % - fikk ingen melding om det på forhånd…
It was just a phone call (connected immediately) to report and register the case. And then, immediately (doesn't take much time) check for the email for the confirmation of the case and the details of the followup. You're done peacefully. Case is closed happily. Thanks Fremtind!