Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mye feil informasjon. Vi fikk motorproblemer i sverige. Forsikringselskapet mente at det var forsvarlig å stå på et verkstedplass i 1 døgn med to barn og en mann som er diabetiker. Ble nevt flere ganger til agenten på forsikringselskapet at det ikke var forsvarlig uten tilgang til mat og vann. Etter flere samtaler med de og mange timer etterpå fikk vi beskjed om at leiebil var underveis . Ringte da opp igjen noen timer etterpå og fikk beskjed om at de jobbet med saken om leiebil, men var visst ikke så lett. Og vi måtte forstå at det var ikke bare vi som trengte hjelp. Så etter flere timer måtte vi leie bil på egenhånd. Etter nå 5 uker og flere samtaler/ mailer har vi fortsatt ikke hørt noen ting. Så fort saken er over skal det byttes. Kan jo ikke ha ett forsikringselskap som ikke hjelper deg
Hyggelige folk å snakke med. Lett og raskt før oppgjør var i orden
Det kan ikke være avgjørende hvor legen befinner seg, som råder oss å avbryte heimreisen!
Oversiktlig og enkel måte for meg å melde inn forsikringssak, ryddig og raskt oppgjør terningkast 6.
Rask og god behandling av oppgjøret. Bra kunde behandling
Har ikke noe negativt å si om Fremtind forsikring.
Saken ble løst over telefonen. Hyggelig kundebehandler