Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er fornøyd, jeg fikk tydelig og klart forklaring for saken min. Saken ble behandlet i 2 dager.
Opplevde svært dårlig servise og veldig liten vilje til å hjelpe meg i en vanskelig situasjon da jeg var på ferie. Reiseforsikring mente at innboforsikring måtte ta ansvar. Innboforsikring sendte meg tilbake. Det endre med at ingen kunne hjelpe, verken med råd eller annen hjelp.
Jeg fikk veldig rask og god service, og behandling, i en vanskelig situasjon. God kontakt med kundebehandler og en enkel og grei løsning på en vanskelig sak for meg.
Har ingen anmerkninger på saksbehandling angåande saken min.
Rask service hyggelig mennesker og bra tilbakemelding
Aldri hatt problemer med løsning av sakene. Gode oppgjør.
Første gang jeg bruker dere, er rimelig fornøyd.Å ha leiebil i avtalen ble veldig viktig for meg,men det betaler man jo også extra for.