Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde jeg vist hva dere dekker og ikke dekker ville jeg aldri vært kunde hos dere. Jeg har vært kunde hos dere i over 10 år. Men skuffet og sint siden dere dekker ikke setingsskader/ sig i boligen.
Det er bra at vi har fått tilbakemelding og belyst saken , men det var mindre bra , at det ikke lot seg ordne opp et skadeoppgjør i betaling slik saken var .
Det er første gang jeg har benyttet denne forsikringen og jeg er godt fornøyd .
Har brukt over et år på og finne ut hva min hund er allergisk mot. Dette resulterte i at vi fikk blankt avslag i vår sak. Ingen vellvilje når man ringer og fremlegger at pollen og andre allergier som kan bli oppdaget på blodprøve gir ikke gode resultater på vinteren.
Langt fra fornøyd. Det virker som det er datamskiner som er saksbehandlere. En blir behandlet respektløst.
Har hatt en del uhell på kort tid på både bil, hytte og andre ting. Har alltid fått god hjelp.
Jeg fikk rask og god hjelp. Jeg snakket med hyggelige funksjonærer . Men det meste foregikk på nett.