Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God erfaring og behandling av mine tidligere saker.
Det tok ca halvannen uke fra skade til oppgjør. Bra. Ingen saksbehandler tok kontakt. Dårlig. Sakspapirene er åpenbart ikke lest. Veldig dårlig. Oppgjøret baserer seg på pris i nettbutikk som er utsolgt på aktuell modell og størrelse og ikke faktisk pris der produktet er tilgjengelig. Skikkelig dårlig. Kan få seg et bedre skjema som virker bedre på telefon/nettbrett. Kan bruke et par minutter mer på å lese hva kunden melder. Forrige kontakt med forgjengeren til dette nye navnet på gammel bedrift var positiv. Jeg ble ringt opp superraskt, fikk diskutere saken. Brukte fem minutter. Alle fornøyd.
Godt fornøyd, har ikke vært kunde et år ennå så jeg håper at jeg er det etter et år også. Har hatt en episode ang bil, den har blir fulgt bra opp fra forsikringsselskapet
Trodde saken ville ta lenger tid. Overrasket da saken ble så raskt behandlet.Flott.
Helt greit oppgjør og kommunikasjon underveis. Det meste gikk mellom selskapet og verkstedet i denne saken. Fint med månedlig samlefaktura på alle forsikringene.
God kundebehandling og god servise på telefonen👍👍👍
Fikk overraskende rask og positiv tilbakemelding ifm sykdom og reise. Trist å få en tur kansellert pga akutt sykdom. Måten min henvendelse ble behandlet på var så positiv og langt over min forventning. Anbefales!