Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tungvint å endre på forsikringen. Dårlig responstid.
Ikke tilgjengelig kundeservice fredag ettermiddag til mandags morgen er alt for dårlig!! Det er MYE som ikke står på deres nettsider og at kundene skal gjøre jobben til forsikringsselskapet i helgene er provoserende når man vet hva man betaler i forsikringspremie hver mnd! Jeg fikk ikke svar på mitt viktigste spørsmål som var: "Dekker forsikringen dette eller må jeg fikse leiebil asap selv!"
Det er et utmerket og hjelpsomt selskap. Jeg er fornøyd med dette selskapet. Takk fra bunnen av mitt hjerte
Blir godt mottatt ved henvendelser. Gode svar, saksbehandlere har god oversikt og oppnår tillitt hos kundene ved faglighet og god service.
Godt og hurtig oppgjør etter uhel på reiser. Hyggelig telefonkontakt.
innboforsikring på skader har blitt veldig raskt behandlet
Brutale avskrivinger og fratrekk før en får utbetalt oppgjør. Ente til slutt opp med å ha jobbet over 500 timer gratis for de. De trekker fra på alder av bygning, dekker ikke mva på kjøp av matriell. Får ikke dekt egeninnsats. Fikk først en lattelig lav sum, måtte klage og fikk betydelig høyere sum, men fortsatt langt under takst.