Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mitt ønske om håndverkere ble avslått som oppgjør av saksbehandler. Jeg har ikke kjennskap eller tilgang til håndverkere. Etter måneder med iherdige forsøk har jeg ennå ikke klart å komme i kontakt med håndverkere som kan eller vil ta oppdraget. Fremtinds skadeoppgjør i form av kontanter vil derfor sannsynligvis resultere i at skaden ikke blir utbedret/reparert, men får fortsette å spre/utvikle seg Det må derfor være kunden som velger type oppgjør.
Hadde et uhell på E18 i sommer med en punktering. Berging tok veldig lang tid på tross av at vi blokkerte deler av E18 i ferietrafikken. Når berger ankom fikk vi ikke annen bistand enn at vi ble fraktet til nærmeste dekk-verksted. Ut over dette ble vi tilbudt bussbilletter hjem, da vi fikk opplyst at dekk ikke er å regn som en del av bilen. Vi har kasko på bilen, men selskapets representant regnet dette som delkasko siden ikke hadde super-kasko! Vi stod da med masse kofferter og bag'er da vi var et reisefølge på 7 personer på veg hjem fra ferie 2 timer hjemmefra. Måtte til slutt ordne egen transport hjem.
Ang. oppgitt informasjon så føler eg at eg blir trudd på mine opplysninger.
Så mye som ikke gjelder i forsikringen og så mye dyret ikke er forsikret mot fordi de har sikkert seg mot alt som kan oppstå. Vi kunne ikke vite at melketenner ikke løsnet på vårt dyr og vi måtte betale for en dyr oprasjon fordi forsikringen bare dekket ytre skader. Vi kommer til å bytte
Det fikk fort, og jeg fikk hjelpen jeg trengte. Det kunne vært en bedre forklaring på hvordan jeg kunne bestille ny pc, men det ordnet seg etter jeg hadde vært på siden og prøvd meg frem i noen timer.
Fornøyd med saksgangen. Ved valg/ ikke valg av leiebil, jeg valgte ikke leiebil, og pengene kom raskt på konto. Egenandelen noe høy
Bagasjen min kom i reisen 4 dager forsinket, så måtte handle alt nødvendig! Saken ble løst raskt! Kjempe fornøyd!