Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Svarer ikke på epost eller chat. Kunderådgiver lyver på tlf flere ganger. Lover tilbakemelding innen 1-2 dager. Går flere uker. Må purre for å i det hele tatt få noen løsning på saken. Står uten bil i 3 uker ekstra pga dette. Dårlig skadeoppgjør som fører til stort økonomisk tap.
Lett å få telefonkontakt, Flinke behandlere .Får god veiledning.Kort tid for penger er på konto.
Meget bra forsikring.Raske og effektive.Vil anbefalle dette forsikringsselskapet.
Ringte når mitt uhell skjedde og fikk hjelp umiddelbart!
Opplevde rask og god kundebehandling. Kunne vært noe bedre informasjon fra verksted angående ferdigstillelse.
Samarbeidspartnerene til Fremtind Forsikring er meget seriøse og gir en god oppfølging.
Ikke en veldig stor sak i verdi for min del, men uansett oppgjøret i forbindelse med innbo oppgjør ved vannskade ble heller marginal med 80% fradrag, noe som selvsagt ikke gir meg mulighet til å erstatte det ødelagte/ skadede innboet. Hva er vitsen med en forsikring da!!