Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Helt OK kunne hatt noe bedre kommuniasjon - synes det blir urettferdig med egenandel når vi ikke har noe ansvar i skade
Jeg er fornoeyd med saksbehandlings tid.Det gikk ganske raskt...Meget bra
Fornøyd med kundebehandling og tid brukt per sak. Rask oppklaring.
Forbedringspotensiale: Godta høyere reparasjonskostnader enn listepris, når en har Topp kasko bilfordikring, eller mulighet til å kjøpe bilen tilbake som eier for en symbolsk pris.
Dårlig dekning på dyreforsikring og ikke direkteoppgjør, mye plunder for veldig lite oppgjør,
Oppfølging virket til tider krevende. Tok altfor lang til og relativt streng verditap vurdering.
Hva som blir dekket eller ikke er avhengig av om du er «heldig» med saksbehandler . Er ikke trygg på at Fremtind er det selskap som stiller best opp for kundene !