Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hva som blir dekket eller ikke er avhengig av om du er «heldig» med saksbehandler . Er ikke trygg på at Fremtind er det selskap som stiller best opp for kundene !
Veldig fornøyd med innboforsikringen.Rask og enkel behandling.
Hyggelig kundeservice. Presis informasjon om hvordan saken går fremover. Rask behandling og utbetaling etter at saken ble avsluttet.
Rask behandling, og grei tilbakemelding. Informasjonen fin.
Vi roser og anbefaler dere, for slekt og venner. Vi er godt fornøyd.
Kjempe positiv erfaring med behandling av min sak. Fikk Skadeoppgjør en time etter jeg meldt inn skade. Norges beste kundebehandling .
Selskap som jobber mot kundene og ikke med kundene. De gir feil informasjon og bruker alt de kan imot deg. Betaler kun ut en brøkdel av det som de skal og har lang utbetalingstid. Tingsforsikring på innbo/reise. De tilbyr rabaterte tilgodelapper og gavekort som betaling. Useriøst. Ved tyveri fra jobben betalte de ut 2.000 kroner hvorav 16.000 var dokumentert. SOS i DK som de samarbeider med på reise sier legg å får dere refusjon. Etterpå leter Fremtind etter ting som gjør at du ikke får noe igjen, stikk i strid med hva Deres samarbeidspartner sier. SOS har ikke engang tilgang til kunderegister i helgene eller etter klokken 16. Helt utrolig. I tillegg må lege være godkjent av Fremtind/sos, noe som de opplyser om etterpå. Ikke å anbefale.