Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask saksbehandling, raskt oppgjør...
Imøtekommenhet og løsningsorientert. Mine forventninger ble oppfylt.
Har dessverre vært nødt til å benytte forsikringsordningen når det gjelder bilskade og avbestilling av reise. Selskapet har opptrådt profesjonelt.
Lett å melde inn skadesaker via selskapets nettside. Rask tilbakemelding på status. Kort saksbehandlingstid. Utbetaling for skade var på konto en dag etter endt behandling.
Hurtig saksbehandling og oppgjør. Litt lang ventetid på telefonen. Savner lokalt kontor, som en en kan henvende seg til.
Hold dere til seriøse aktører. IF, Gjensidige og Eika er mine anbefalinger. Fremtind, Tryg og Storebrand er de verste selskapene når det kommer til oppgjør og reparasjoner. +God respons på telefon, selv om kundebehandler knapt kunne Norsk. - Fullstendig fraværende oppfølging - Vrang takstmann, mye avkorting og manglende info
At selskapet for så dårlig det er på grunn av mye rot. Vi har flere saker inne nå på grunn av parafinskade og en kollisjon. Den ene saken har vi holdt på nå siden 2018 og der har vi tapt mye på grunn av parafinskade, der en entreprenør ødela tanken. Og den andre skaden på grunn av en som kjørte på oss. Den største feilen som har blitt gjort er at DNB er inne i bildet. Sparebank1 var mye bedre og mer kundevennlig forsikringsselskap.