Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har meldt 2 saker til Fremtind der jeg bare har snakket med hyggelige folk. Kundeservicen tar seg tid til å lytte, er flinke til å informere og gjør alt de kan for å hjelpe kunden. 10/10
Kort behandlingstid. Ved evt utbetaling er selskapet kjappe.
Raskt og enkelt, profesjonelt, og føler meg verdsatt som kunde. Johan
Takstmann var meget erfaren og god å komisere og samarbeide.
En ting er at de er forferdelige å ringe til, en kan stå tre kvarter til en time i telefonkø, det er de faens telefon bottene som i lag på lag vil at jeg skal trykke tall for ditt og datt. Så er det ubrukeligheten når jeg hadde feil type maur i veggen når jeg bytta kledning for fem år siden. Da fikk jeg ei ekstrautgift på kr20 000 for å ha snekkerne i to dager ekstra pluss ekstra materiell.. Nå har jeg hatt besøk av rotter i en måneds tid.. og den som har stått på og fått ut rottene og sikkret huset er meg selv.. forsikringa har ikke vært til noen hjelp her heller.. og jeg vet ikke hvorfor en hvert år skal betale inn på tusenvis til ei forsikring når jeg står alene med dritten alkkevel..
Utrolig rask saksbehandling og utbetaling. Imponerende.
Fantastisk dårlig dekning til å kalle det topp reiseforsikring. Får ikke hjelp når en sjelden gang skal bruke forsikringen